torsdag 24 maj 2012

Toooo little toooo late

Oj. Märkt att jag inte bloggat på ett tag. Mestadels lägger jag upp bilder på instagram (lovantovan), och sen glömmer jag liksom av bloggen.

Så, vad har hänt sen sist?

Mjo. Jag har droppat sjuksköterskeutbildningen (snarare lagt på is, men jag tvivlar på att jag kommer fortsätta efter uppehållet). Jag har två sommarjobb att välja emellan och har haft lite svårt att bestämma mig men jag tror jag har kommit på en lösning. Jag har också laddat inför en sommar med tema TRÄNING och KÄRLEK - imorgon kör jag igång med lchf igen och min ambition är att köra strikt i 4 veckor för att sedan köra en mer flexibel variant. Första september går jag i mål och då kommer jag ha en killer body ;)

Sitter faktiskt på tågstationen just nu och väntar på tåget som rullar in när som helst. En helg i Övik väntar, hos bästa Marcus! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar