torsdag 21 mars 2013

Here i am!

Mm. Jag och alla dessa bloggar alltså. Byter blogg lika ofta som... ja, som vad vet jag inte, men ofta är det. Jag har lessnat på mat och på lchf. Nu vill jag bara skriva av mig. Capish?

För en tid sen breakade jag med M och har flyttat tillbaka till Umeå från Örnsköldsvik. Jag bor nu i ett studentrum på Fysikgränd (studentområdets partyplace), i en sinnessjukt lugn korridor. Ibland undrar jag om jag är den enda som bor där. Överbevisas däremot av smutsiga kastruller och dunket från tvättmaskinen ibland. Socionomutbildningen påbörjade jag i januari och jag trivs som fisken i vattnet även fast det har varit mycket runtomkring som har distraherat mig från plugget. Första tentan klarade jag (med 1,5 poäng! haha) och nästa tenta har vi på tisdag. Det känns inte som om att den kommer gå alls lika bra, för jag har verkligen noll motivation till att plugga. Jag menar verkligen noll komma noll komma noll. Sitter just nu på UB (universitetsbiblioteket för den ovetande) och försöker i alla fall. OBS! Betoning på försöker...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar