fredag 17 februari 2012

Drama drama drama

Imorse strax innan 6.00 gick jag upp för att försöka få i mig citodon-brustabletterna (via sugrör, annat går ej. Då blir det kallsup). När jag fått i mig hälften efter sisådär 10 min börjar det dansa lite framför ögonen och jag hinner tänka att "neeeej, nu svimmar jag och telefonen är inne i rummet". Sen vaknar jag på golvet av att jag skriker och rycker i kroppen. Ringer 112, får åka ambulans och träffa läkare. Fick kortison som ska verka avsvällande så jag kan få ner allt slem som bildas i halsen, så att jag ska kunna andas fritt. Var sjukt rädd där ett tag! Nu har jag sovit ett par timmar och halsen känns bättre. Ska dricka upp dos 2 för dagen och sen få i mig ngt att äta. I eftermiddag kommer Marcus!! Längtar som en tok <33


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar